V dnešní dynamické a rychle se měnící době je využívání digitálních nástrojů klíčové pro efektivní práci jednotlivců, ale i vedení schůzek a workshopů.


Naše školení je navrženo tak, aby vám poskytlo všechny potřebné znalosti a dovednosti k tomu, abyste mohli efektivně řídit svoji práci, schůzky a workshopy. A to nejenom online, ale i fyzicky, právě za podpory digitálních nástrojů. Nástroje, které vám představíme se stávají standardem a jsou základní dovedností každého zaměstnance. Z naší praxe cca 40-60 % schůzek již nyní využije některý z digitálních nástrojů při fyzických (osobních) schůzkách a samozřejmě jsou 100% základem pro online workshopy, schůzky a řešitelské setkání. V našem výzkumu 80 % respondentů uvedlo, že používá nebo plánuje využít jeden z digitálních nástrojů.

Toto školení z Vás udělá excelentní uživatele klíčových nástrojů.

O čem školení bude?

  • Efektivita workshopů a schůzek (ale i individuální práce): Naučíte se, jak plánovat a vést schůzky a workshopy, aby byly co nejefektivnější. Ukážeme vám techniky a postupy, které vám pomohou maximalizovat produktivitu a zapojení všech účastníků.
  • Práce v digitálním světě: Seznámíte se s moderními nástroji, které vám usnadní práci v digitálním prostředí. Ukážeme vám, jak prostřednictvím těchto nástrojů zlepšit komunikaci, spolupráci a organizaci. Zaměříme se také na využití AI – umělé inteligence – ukážeme jednoduché a efektivní využití.

Součástí školení bude ukázka následujících nástrojů:

  • Teams: Populární nástroj od Microsoftu pro týmovou komunikaci a spolupráci, který umožňuje chat, audio a video hovory, sdílení souborů a mnoho dalšího. Toto je standarní nástroj, nicméně my se zaměříme na jeho rozsáhlé funkce (skupinové místnosti, whiteboard, integrace do MIRO a nyní nově využití AI).
  • MIRO: Interaktivní online tabule, která umožňuje týmovou spolupráci a vizualizaci nápadů v reálném čase. Fantastický doplněk všech schůzek a nejpoužívanější nástroj, který známe. Naučíme Vás v něm nejenom pracovat, ale i vytvářet šablony, agendy a komplikovanější integrace s využitím AI.
  • SessionLab: Nástroj pro plánování a facilitaci workshopů a schůzek s bohatou knihovnou metod a technik. Tento nástroj není tak známý, ale je úžasným pomocníkem při plánování agend.
  • Menti: Interaktivní platforma pro zapojení účastníků prostřednictvím otázek, hlasování a zpětné vazby v reálném čase. Jedinečné doplnění schůzek. Naučíme Vás vytvářet jednoduché dotazníky v tomto virtuálním nástroji.
  • Planner: Nástroj od Microsoftu pro plánování a sledování úkolů a projektů, který pomáhá týmům zůstat na správné cestě.
  • ChatGPT: ChatGPT lze využívat například pro automatické odpovídání na otázky, generování textů, tvorbu chatbotů nebo jako nástroj pro podporu kreativního psaní. Zároveň může pomoci s přípravou agendy a plánováním jednotlivých bodů schůzek nebo workshopů, čímž zajistí efektivní průběh.

Pro koho je školení určeno?

Toto školení je ideální pro všechny, kteří chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti digitálního řízení schůzek a workshopů. Je vhodné pro všechny zaměstnance, talenty, manažery, projektové vedoucí, facilitátory, ale i pro kohokoli, kdo chce zvýšit svou produktivitu a efektivitu v digitálním světě. Považujeme toto školení za maximálně praktické a jakýmsi základem digitálních kompetencí pro všechny.

Potřeby specifické ve virtuálním světě:

  • Plánovat a řídit efektivní schůzky s větším i menším počtem lidí
  • Být účastník, který není “ztracen” v nástrojích, ale využívá nástroje pro svoji práci (individuální využití)
  • Využívat možnosti AI prakticky – využívat již existují možnosti v digitálních nástrojích.
  • Pracovat se stovkami šablon, které zjednoduší práci
  • Umět připravit schůzku za pomoci digitálních nástrojů
  • Být expertem na digitální nástroje týmové spolupráce – aplikovat je
  • Připravit se na svoji práci – nahradit standardní pomůcky (whiteboard, flipchart)
  • Udržet energii schůzek a pozitivní přístup
  • Efektivně zpracovat výstupy

Připojte se k nám a naučte se, jak využít moderní nástroje k tomu, aby vaše schůzky a workshopy byly efektivní, interaktivní a přínosné!

Školení je koncipováno do třech částí

1. Kolaborativní techniky a práce při schůzkách a na workshopech:

  • Miro
  • Whiteboard (Teams)
  • SesionLab
  • Menti

2. Nástroje individuální výkonnosti a projektového managementu:

  • Trello
  • Planner
  • Copilot pro nástroje Microsoft Office 365

3. Umělá inteligence:

  • Open AI ChatGPT
  • Sana
  • HeyGen

 

Dostupné termíny