Testimonials

»The training was an ideal mix of theory explained both from personal and internet sources by an experienced trainer, then verified and applied in a simulated game. The training was suitable for both novice Engineering members designing a process/line and advanced or experienced members with a refresher of known procedures or exchange of experiences with other members.«

Michal Štěpánek

Foxconn

»Attending the Lean Line Design training was a significant benefit for me, even after more than a decade in the industry. The training revealed to me that efficiency and productivity in manufacturing processes does not always require full automation and showed me how our customer thinks. By applying the principles of Lean methodologies, I am able to find the right balance between fully automated and manual processes. In short, this training has shown me that the key to success is often less but smarter. Simply said, Lean.«

Michal Čermák

CEO Cermitech

»Great training that opened my eyes and broadened my horizons again, and in a nice way of real simulation of the Traktormotive and not in a stereotypical way. Thanks to the involvement of the team that will be in charge of the new technology in the future, the local know-how will be used to the maximum and the team will learn to love what they have designed themselves in advance. I have to recommend this training because in my opinion it makes a lot of sense.«

Vojtěch Herzán

CERM / TOYOTA MOTOR MANUFACTURING CZECH

»<b>„Ukázka certifikovaného Black </b><b>Belt</b><b> projektu a představení metodiky </b><b>Six</b><b> Sigma DMAIC v praxi.“</b> <ul> <li>Představíme si ukázku Six Sigma Black Belt projektu zaměřeného na snížení chybovosti v procesu pražení kávy.</li> <li>Podíváme se na provedení DMAIC fází, problematiku i konkrétní nástroje a techniky, které byly použity během realizace projektu.</li> </ul> <i>Barona Café nabízí vysoce kvalitní produkt pro své zákazníky – milovníky kávy. Cílem je připravit kávu s individualizovanými parametry pro každého klienta. Jde o menší firmu, která roste a má stabilní počet zákazníků. Úspěch individualizace kavárny láká stále více zákazníků. Jádrem firmy je proces pražení kávy. S růstem počtu zákazníků, vyžaduje tento proces vylepšení, aby bezchybně uspokojil poptávku. Chyby v procesu generují společnosti náklady a hrozí ztrátou zákazníků.</i>«
martinez

Ing. Felipe Martínez, Ph.D.

Vysoká škola ekonomická

»<b>„</b><b>Lean</b><b> Leadership - Poznatky ze studijní cesty do Japonska“</b> V této prezentaci se podělím o exkluzivní poznatky a zkušenosti z nedávné studijní cesty do Japonska, kolébky Lean Leadershipu. Kromě svých zkušeností s japonskou kulturou, budu reflektovat na setkání s předními leadery z Toyoty, jednateli jejich klíčových dodavatelů, a dalšími úspěšnými japonskými podnikateli, kteří stojí za globálním úspěchem japonského průmyslu. Představím praktické příklady a postupy, které jsem během cesty pozoroval, a jak mohou být tyto metody adaptovány a implementovány ve vaší organizaci k podpoře efektivity, inovace a udržitelného rozvoje.«
pepa-small_transpa

Josef Procházka

ICG-Capability

»Interesting and inspiring training that will provide an excellent overview of technical options ergo improvements. «
Návrh bez názvu (80)

Tomáš Richter

Autoneum CZ s.r.o.

»An interesting opportunity to meet people from the industry. For a beginner with ergonomics it's great, for someone who is familiar it's a repetition but you learn new information as well. «
Návrh bez názvu (80)

Martin Nýdr

Autoneum CZ s.r.o.

»Include and explain ergonomic methods - OWAS, RULA, OCRA,... I liked the innovations in ergonomics - we got lots of examples and inspiration.«
skoda

Martina Patočková

Škoda Auto a.s.

»I recommend the company, their trainings are carried out in an interesting form, understandable even for complete laymen. Talking and explaining are interspersed with interactive tasks, presentations are nicely and clearly prepared. The lecturers are very helpful, patient and with training places spice up and with various stories for better clarity.«
cs

Jana Kociánová

Česká spořitelna, a.s.

»Although the course topic is challenging, the lecturers managed to explain and train in a way that was understandable and interesting. The whole training is interspersed with examples from practice, with the opportunity to evaluate these examples yourself in the application and thus understand the design of the impacts that should be implemented and then including the evaluation after the implemented process modifications.«

Jana Petrů

Executive Manager B-3 Document Management, ČSOB